Питання і відповіді
Відповіді на часті питання орендарів
1. Платні Ваші послуги?
- Всі послуги для гостей на сайті абсолютно безкоштовні.
2. Які гарантії, що квартира відповідає дійсності?
- На сайті відображається дата додавання квартири і реєстрації її власника, це є самим
вагомим доказом того, що квартира іменна та, що Ви бачите на фото. Ми намагаємося
відслідковувати необросовестних власників житла і блокуємо такі оголошення.
3. Як написати повідомлення власнику квартири?
- Для цього необхідно скористатися кнопкою Написати власнику, заповнити необхідні дані
і відправити повідомлення. Якщо у Вас немає кабінету на нашому сайті, то він буде створений для ведення
подальшого листування з власником квартири.
4. Як подзвонити власникові?
- Для цього необхідно скористатися номером телефону, який вказаний в оголошенні.
5. Які гарантії внесення передоплати на карту власника квартири?
- Внесення передоплати є загальноприйнятим правилом для гарантій власника і підтвердження
Ваших намірів по оренді. Звертайте увагу на поведінку власника житла, звіряйте вартість
за добу з подібними варіантами в цьому районі, спілкуйтеся з власником через сайт. Зі свого боку
ми намагаємося на відсікати можливість для недобросовісних власників розміщуватися на нашому сайті.
Відповіді на часті питання власників.
1. Які послуги є в кабінеті власника?
Розміщення - включає відображення Вашого оголошення на сайті, дозволяє гостям зв'язатися з Вами по
телефону або написати повідомлення
ТОП розміщення - включається після активації Розміщення, піднімає Ваше оголошення в ТОП список
і виділяє його золотий рамочкою. Зазвичай такі оголошення залучають в 2-3 рази більше уваги
гостей.
VIP розміщення - включається послідовно після Розміщення + ТОП, піднімає Ваше оголошення в
найперший блок оголошень, виділяє його золотий рамочкою і написом VIP, підвищує перегляди
гостей в кілька разів,
2. Вартість послуг і безкоштовне Розміщення.
У деяких містах на нашому сайті діє нульовий тариф на послугу Розміщення. Ви можете
додати кілька оголошень абсолютно безкоштовно. Для більш детального ознайомлення з
тарифами і умовами безкоштовного Розміщення необхідно додати оголошення.
3. Послуга Підняття.
Підняття дозволяє розмістити Ваше оголошення в перших позиціях за обраним блоку
оголошень. Використовувати дану послугу на добу Ви можете не обмежена кількість разів.
4. Заповнення календаря зайнятості і тарифів.
Рекомендуємо заповнювати календар зайнятості і тарифів. Це дозволить Вам спростити роботу, поліпшити
відгуки гостей. Для внесення даних досить просто натиснути іконку календаря і вибрати період в
який Ви хочете внести зайнятість або спеціальний тариф.
5. Знижки для наших клієнтів.
Ми надаємо знижки для всіх власників за кількістю оголошень. Знижки можуть досягати до
40% і надаватися на постійній основі при услувіі певної кількості активних послуг в
оголошеннях.
6. Як поповнити баланс?
В даний час, на сайті підключені декілька систем оплати, а саме:
Visa / Mastercard - зарахування відбувається миттєво
Приват24 - зарахування відбувається миттєво, для оплати Приват 24 використовуйте Visa / Mastercard.
WebMoney - в даний момент цей вид оплати припинений.
Термінали України - в даний момент цей вид оплати припинений.
На банківський рахунок - оплата через касу банку або інтернет банкінг. Зарахування відбувається в перебігу
трьох банківських днів після поповнення. Зазвичай процес займає 30-60 хвилин. Затримки з оплатою
пов'язані з роботою Вашої банківської установи і не залежать від нас.